tisdag 3 augusti 2010

Webbutveckling – del 3

Jaha. Nu har jag fixat till popup-fönstren för filmsekvenserna till rätt dimensioner, med de rätta namnen och rätta kodbenämningarna. Dessa fönster visar nu även rätt filmer även om den andra filmen inte är trimmad och vidgjord ännu, så det väntar jag på.

Jag har även valt en annan bild som tumnagel för den tredje filmen på sajten så att den representerar innehållet lite bättre. Det handlar om en film skapad utifrån en massa tidningsurklipp och då bör ju tumnageln även visa detta lite tydligare.

Sedan har jag ägnat lite tid åt att fylla på Tips & tricks-sidan med lite innehåll. Detta i väntan på, så att säga, att jag funderar ut hur jag ska lägga till en flytande (?) och utfällande (?) undermeny till längre sidor som man behöver ha länkar till olika stycken eller kapitel på.


Uppdatering:

Lite mera innehåll blev det även på Din DVD-sidan idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar