måndag 6 juli 2009

Mera Nine Inch Nails live (äldre material)

Nu när man ändå är helt i gasen när det gäller Nine Inch Nails så kan jag inte hålla mig ifrån att här på bloggen repetera en del av det jag tidigare skrivit på min gamla Geocitiessida om NIN... So here it comes, again:

"Min enda [tidigare] erfarenhet av Nine Inch Nails live är att jag för ett tag sedan köpte DVD'n And All That Could Have Been [AATCHB - här till vänster]... inspelad under Fragility 2.0-turnén i Nordamerika år 2000. Och den är bara för jävvla bRA! Musikaliskt är det, som Trent Reznor själv kommenterat, något av en sammanfattning av allt bandet har gjort och presterat fram tills dess. Ljud, bild och naturligtvis musiken är av toppklass rakt igenom.
Ett utdrag från DVD'n kan man se på YouTube, och det handlar om höjdarlåten Head Like a Hole.. Se den här:"






YouTube-video: NIN·Head Like A Hole·And All That Could Have Been
Much, much more on nin.com!
/ mvh sEt#

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar