onsdag 7 juli 2010

Ny design på bloggen

Ja, en ny design applicerade jag idag på den här bloggen. Själv tycker jag att den är lite snyggare än den förra, men jag tar så klart gärna emot synpunkter från dig läsare. Det är bara till att kommentera! :)

Alla funktioner är givetvis dock som tidigare. Till exempel det här med etiketter. Är det något särskilt ämnesområde som intresserar mer än andra så klicka bara på rätt etikett i fältet här till höger.

Något som jag har att ta tag i framöver, vad det gäller den här bloggen, är hur jag ska se till att få en lite bredare läsekrets. Jag bör nog alltså t ex kolla hur det här med pingande fungerar och hur jag ska applicera det här. I och med att min blogg dock inte är så värst ämnesspecifik så får jag kanske räkna med att den inte är så lätt att nå ut med?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar