lördag 28 november 2009

Mår bra..

.. gör jag ju! :)

Fast jag börjar i ärlighetens namn känna mig lite väl "toppad" och fulltankad!? Detta är säkert inget negativt men eftersom jag har levt på sån jäkla sparlåga i många och långa år så blir det nästan (en aning) för mycket.

Jag vet självklart exakt vad det här beror på och så. Läkaren på KSS beskrev det hela rätt bra för mig när han sa att den här massiva kortisondosen skulle göra mig övervarvad (till skillad från tidigare i alla fall) och stundtals skulle jag till och med kunna känna mig en smula "galen". Det är dock inget som jag är direkt ovan med. ;)

Nåväl. Nu är det bara energin som liksom måste "ut" på något sätt, och utan nätet (den här bloggen t ex) skulle jag nog krevera. Rastlösheten gör dock att jag (självklart) tar mig ut ur trapphuset, någon gång ibland.. ;)
sEt#

PS: För dig/er som vill ha uppdateringar framöver gällandes just mitt "syndrom" (Wegeners granulomatos) så hänvisar jag dig/er till att följa den här länken eftersom den redan är etiketterad s a s. (Senaste inlägget presenteras överst.) Annars så kan du/ni klicka på just Wegeners lite här och var på den här bloggen. T ex direkt under det här inlägget. DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar