tisdag 24 november 2009

Senaste (inget) nytt

Nu är jag på sjukhuset KSS i Skövde och väntar på provtagning (vävnadsbiopsi) från njurarna för att utröna hur pass skadade de kan vara. Det verkar dock inte vara någon fara med dem heller eftersom, och som jag har förklarat för somliga, jag har ett njurvärde som ligger på 139. Man ska helst ha under 100 för att anses "frisk", men sådana som har helt paj på njurarna och som får gå på dialysbehandling t ex ligger på njurvärden mellan 700 och 800 ungefär.

Så är det just nu.. Sjukhusmiljö är ju inge' kul direkt, men jag lider inte mycket. Och eftersom jag i alla fall mår bra så är allt bara bra!!

/ sEt#

4 kommentarer:

  1. Hoppas att allt går bra och att du mår bättre efter dina många behandlingar som säkert är jobbiga

    SvaraRadera
  2. Redan nu mår jag som en lycklig royalist (?) fast det kan ju komma dagar som innebär lite bakslag och motigheter också..

    / sEt#

    SvaraRadera
  3. Passa på och vila nu Seth för när du kommer tillbaka till jobbet så har jag pajlat (wow jag skriver hype) upp lite jobb åt dej.

    SvaraRadera
  4. Hö-hö.. Så kul. Så kul... Men jag tittar nog ner en sväng i morgon (öh.. torsdag blir det va?) i vilket fall som helst för nu kom jag hem lagom till mörkrets inbrott.

    (Ska nu bara kolla vilken jävla dag ;) det är idag... Ja, onsdag var/är det ju..)

    Mår rätt så prima (faktiskt), fast lite matt, och antagligen har det med för mycket att hålla reda på och så nu när jag kom hem. Och så sitter ju lite av morfin kvar från igår märker jag. Lite snurrig i bollen och så.....

    Ha' de' gött! Med all säkerhet tjoar jag förbi Arkivet i morgon (ngn gång under dagen i alla fall).

    / mvh sEt#

    SvaraRadera